Meteen naar de content

Volg ons!

Gratis verzending boven €50,-

1 tot 3 werkdagen levertijd

Neem contact op met ons.

Veelgestelde vragen & Contact

Vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is vrij simpel. Nadat je de door uw gekozen product(en) toegevoegd hebt aan de winkelwagen klik je op de » afrekenen « knop (LET OP!! u moet de algemene voorwaarden accepteren voordat u kunt bestellen). Nadat u dit heeft gedaan volgt u de rest van de stappen die staan aangegeven.

Wat gebeurt er nadat mijn betaling is voldaan?

Zodra we uw betaling binnen hebben ontvangt u eerst een bevestigingsmail met daarin de door uw bestelde producten. Nadat deze bestelling verwerkt is bij ons ontvangt u een email met daarin de track & trace code voor uw bestelling zodat u deze kunt volgen.

Worden er extra kosten in rekening bij ontvangst

Klanten kunnen importheffingen moeten betalen wanneer de bestelling niet binnen Nederland is. ShopYourTech heeft geen controle hierover. Het douanebeleid verschilt per land van bezorging. Neem contact op met uw locale douanekantoor for specifieke informatie.

Verzenden

Hoelang duurt het voordat ik mijn product ontvang?

Bestellingen die binnen Nederland geleverd moeten worden zullen binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Alle bestellingen buiten Nederland zullen 2-14 dagen kunnen duren

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de  € 35,- worden gratis geleverd. Dit geld alleen voor bestelling die binnen Nederland geleverd worden. Als uw bestelling onder de € 35,- is dan wordt er € 4,95,- in rekening gebracht. Buiten Nederland worden er andere verzendkosten in rekening gebracht deze kunt u vinden bij het afrekenen.

Betalingen

Welke betaalmethode zijn er mogelijk?

Terwijl u uw bestelling plaatst kunt u de betaalmethode kiezen waar uw voorkeur naar uitgaat. We accepteren zowel lokale en internationale betalingen zoals; Credit Card, Debit Card, PayPal, iDeal & Apple Pay

Zijn de betalingen veilig die ik maak naar de website?

Wij slaan niks op van de gegevens die u invult, dus worden dus ook niet gedeeld met derde partijen.

Retourneren

Is het mogelijk een product te retourneren?

Onze klant tevredenheid is heel belangrijk bij ons, dus dit is zeker mogelijk. Hier zijn wel wat voorwaarden aan verbonden deze kunt u vinden bij de Algemene Voorwaarden, hierin vind u onder andere dat u een bedenktijd heeft van 14 dagen. Wij accepteren het product alleen als dit ongeopend, ongebruikt, onbeschadigd en ook moet u het bewijs van aankoop kunnen tonen.

Hoe retourneer ik een product?

Wanneer u een product wilt terug sturen moet u aan alle voorwaarden voldoen die staan vermeld. Als u voldoet hieraan, kunt u een email sturen naar ons email adres info@shopyourtech.nl met als onderwerp "Teruggaves" en omvat hierin het order nummer, naam en met de rede van teruggave. Wanneer u dit heeft gedaan zal ShopYourTech verdere instructies sturen.

Kosten voor het retourneren?

Houd er rekening mee dat overige kosten zoals verzendkosten allemaal voor de koper van het product zijn.

Wat gebeurt er wanneer de teruggave goedgekeurd is?

Wanneer het product bij ons in ontvangst genomen is zullen wij het beoordelen. We laten wanneer dit gebeurt is zo spoedig mogelijk iets weten. Als deze goedgekeurd is dan zal dit verwerkt worden en zal het aankoop bedrag automatisch bij worden geschreven bij de door uw gekozen betaalmethode.

Annuleren

Is het mogelijk een bestelling te annuleren?

Helaas is dit niet mogelijk. Dit komt doordat wanneer u de bestelling plaatst de bestelling gelijk verwerkt worden, dus wanneer u de bestelling plaatst controleer dan of al uw gegevens kloppen en de producten die besteld worden.

Verzending

Uw bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen geleverd.

Gratis verzending

Wanneer u een bestelling doet boven €50,- in Nederland

Veilig winkelen

Met onze SSL-codering 100% veilig

Dienst na verkoop

Met vragen of problemen kunt u altijd terecht